jueves, 14 de febrero de 2013

POÑENDO MÚSICA ÓS POEMAS



Un poema non só é letra; tamén é música. 

Un poema transmite un sentimento a través do seu texto; a música fai o mesmo, a través da combinación de altura, intensidade ou timbre dos seus sons.

Aquí temos un poema escrito por Ana Mº Fernández, titulado Aires. Pertence ó libro Do A ao Z con Rosalía. É unha homenaxe á máis famosa das nosas poetisas.


Aire miudiño e calmo
que falas na miña fala,
que me afastas os pesares,
que as feras do mundo calas.


Aire que asubías cedo,
que cedo moves nas ramas,
que traes lingua de regato
e a man  limpa e perfumada.


Aire que chegas do ceo,
que me aloumiñas a cara,
que sabes contarme cousas
que nunca foron contadas.


Lévame contigo, leva
ao cimo dunha montaña,
ás corredoiras escuras,
á ría que o campo baña.


Aire miudiño e calmo,
que falas na miña fala,
que envolves a miña terra
co perfume de mil fragas.


Lévame cara a onde queiras,
que o tempo logo se acaba!


Descubre que sentimentos te inspira a súa lectura.

A continuación, preme nos seguintes enlaces, nos que atoparás distintos álbumes musicais. Escoita as pezas que os integran, e selecciona aquelas que expresen un sentimento semellante ó que te ten inspirado o poema.



E agora... cal é a túa proposta para musicar o poema...?





No hay comentarios: